مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-05سياسي

برگزاری برنامه های دهه فجر با رویکرد انسجام اجتماعی و نشاط معنوی در کاشان


برنامه های گرامیداشت جشن انقلاب، در راستای وحدت آفرینی، طراوت بخشی و نشاط معنوی با رویکرد انسجام اجتماعی و فضای همدلی بین شهروندان شهر و انتقال بینش انقلابی به نسل جدید به اجرا در می آید.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: برنامه های گرامیداشت جشن انقلاب، در راستای وحدت آفرینی، طراوت بخشی و نشاط معنوی با رویکرد انسجام اجتماعی و فضای همدلی بین شهروندان شهر و انتقال بینش انقلابی به نسل جدید به اجرا در می آید.

حسن بخشنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فضاسازی محیطی با طرح های گرافیکی در قالب اکران در سازه های تبلیغات محیطی شهر، رونمایی از فیلم مستند مرضیه همراه با بزرگداشت مرضیه توتون کوب مادر شهید مرتضی بالاور، بخشی از برنامه های شهرداری کاشان در دهه فجر است.

وی افزود: برگزاری مسابقه ویدئویی روایت خاطرات انقلاب، برنامه عصر نقره ای با حضور همسران شهدا، استقرار ایستگاه های فرهنگی هنری در روز 22 بهمن و مشارکت در برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ما بخشی از برنامه هایی است که در راستای ارج نهادن به آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: ساخت نماهنگ و بازخوانی سرود ملی، جشنواره ترنم بیداری با رقابت گروه های سرود در بخش های صحنه ای، خیابانی و محیطی، اجرای برنامه کاروان انقلاب با بهره گیری از اتوبوس گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه فجر با رویکرد انسجام اجتماعی و نشاط معنوی در کاشان

برگزاری برنامه های دهه فجر با رویکرد انسجام اجتماعی و نشاط معنوی در کاشان